Tilaus- ja toimitusehdot Awario- verkkokaupassa

Heart2Save Oy
Microkatu 1
70210 Kuopio
asiakaspalvelu@heart2save.com

Y-tunnus: 2706199-7
Arvonlisäverotunniste: FI27061997

1       Soveltaminen

Näitä tilaus- ja toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin Heart2Save Oy (jäljempänä ”Toimittaja”) kanssa kuluttajana tekemiisi ostosopimuksiin, kun asioit Heart2Save Oy verkkokaupassa osoitteessa www.awario.fi (jäljempänä ”Verkkokauppa”). Verkkokaupassa tehtyihin kaikkiin tilauksiin sovelletaan Kuluttajasuojalain määräyksiä etämyynnille.

2      Sopimuksen voimaantulo

Tekemällä tilauksen hyväksyt nämä Tilaus- ja toimitusehdot. Sopimus astuu voimaan, kun olet tehnyt tilauksen Verkkokaupassa ja olet saanut tilausvahvistuksen Toimittajan asiakaspalvelusta. Tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen tai toimitetaan lähetyksen mukana. Huomioithan, että sinun täytyy olla 18 vuotta täyttänyt tai sinulla täytyy olla huoltajan suostumus tehdäksesi sopimuksen Toimittajan kanssa. Hyväksymällä tämän sopimuksen vahvistat, että olet 18 vuotta täyttänyt tai sinulla on huoltajan suostumus tehdä tilaus Verkkokaupassa. Toimittaja pidättää itsellään oikeuden perua tilauksia.

3      Hinnat ja maksu

Verkkokaupassa hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Toimittaja pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin, uudet hinnat eivät koske jo tehtyjä vanhoja tilauksia. Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron 24%. Ostoskorissa tilauksen loppusummaan lisätään toimituskulut. Paytrail Oyj toimii verkkokaupan maksunvälittäjänä.

Käytössä olevat maksutavat

Kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank

Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express

Mobiilimaksaminen: MobilePay

Maksupalvelutarjoaja

Korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Kampanjat

Awario verkkokaupassa on vaihtuvia kampanjoita, joilla voi ostaa tuotteita normaalihintaa edullisemmin. Kampanja-alennuksen saaminen edellyttää, että muistat tilatessasi merkitä kulloinkin voimassa olevan kuponkikoodin sille varattuun kenttään.

4    Toimitus

Toimitusaika on 4-7 arkipäivää.

Tilaukset toimitetaan Postipakettina. Yli 80 € arvoisille verkkokauppatilauksille saat ilmaisen toimituksen.

Tilaus toimitetaan haluamaasi Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin, toimituksestperitään Verkkokaupassa ilmoitetun mukainen toimitusmaksu, joka lisätään tilauksen loppusummaan. Toimituskulut veloitetaan samassa laskussa kuin tuotteet.

Toistaiseksi toimitamme Suomen lisäksi seuraaviin maihin: Ruotsi, Malta, Irlanti ja Kypros. Toimitusosoitteen on sijaittava EU:n alueella.

Toimittajan/lähettäjän yhteystiedot

Tilatessasi Awario Gem tai Care –tuotteen näkyy lähettäjänä Lumoava verkkokauppa (awario.fi puolesta).

Vahingoittunut lähetys

Lähetystä noudettaessa tarkista, onko paketti mahdollisesti vahingoittunut toimituksen aikana. Mikäli paketti on vaurioitunut, ota yhteyttä Toimittajan asiakaspalveluun 044 984 05 76 (arkisin klo 9-15) tai asiakaspalvelu@heart2save.com asian selvittämistä varten. Toimittaja maksaa uuden tuotteen toimittamisesta aiheutuneet kulut.

Noutamatta jätetty lähetys

Toimituksen noutamatta jättäminen ei ole hyväksyttävä tapa peruuttaa tilausta. Noutamatta jätetystä tilauksesta Toimittaja veloittaa asiakkaalta postikulut. Huomioithan, että Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivän ajan ja myös pakettiautomaattilähetykset ovat noudettavissa viikon ajan.

5 Tilauksen peruutus

Asiakkaalla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus etämyynnissä, kuten Verkkokauppa ostoksissa. Peruutusoikeuden käyttäminen edellyttää, että ilmoitat kaupan perumisesta Toimittajan asiakaspalveluun 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja palautat tuotteen Toimittajalle 14 vuorokauden kuluessa peruutuksen tekemisestä. Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa, siis myyntikuntoinen ja alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos olet käsitellyt Tuotetta vain siten kuin on ollut tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.

Peruutetun tilauksen hinta palautetaan asiakkaalle 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun asiakas on ilmoittanut käyttävänsä peruutusoikeuttaan ja Toimittaja on vastaanottanut palautetun tuotteen.

Tuotteen palautus on asiakkaalle maksuton. Toimituskulut korvataan Toimittajan edullisimman toimitustavan mukaisesti.

Tilauksen peruutusohje

  1. Ota ensin yhteyttä Toimittajan asiakaspalveluun +358 44 9840576 (klo 9-15) tai asiakaspalvelu@heart2save.com, saadaksesi palautuslomake ja ohjeet kuinka toimia.
  2. Täytä palautuslomake huolellisesti.
  3. Liitä palautuslomake palautukseen. Jos olet jo maksanut tuotteen, palautamme myyntikuntoisten ja käyttämättömien tuotteiden hinnan takaisin sinulle. Muista kirjoittaa pankkitilisi numero sille varattuun kohtaan palautuslomakkeessa.
  4. Pakkaa tuote siten, ettei se vaurioidu kuljetuksen aikana.
  5. Toimita paketti postiin, palautusohjeiden mukaisesti.

6 Reklamaatiot

Mikäli tuote ei vastaa Toimittajan antamaa kuvausta tuotteesta tai tuotteessa on valmistusvika, sinulla on oikeus reklamoida tuotteesta Toimittajalle. Tee reklamaatio suoraan asiakaspalveluun +358 44 9840576 tai asiakaspalvelu@heart2save.com. Kirjallinen reklamaatio on lähetettävä kohtuullisessa ajassa siitä, kun huomasit virheen tai kun sinun olisi pitänyt huomata se. Toimittajalla on oikeus korjata virhe tai toimittaa korvaava tuote virheellisen tilalle. Toimittaja korvaa pätevän reklamaation johdosta tulleet edullisimman toimitustavan mukaan tulevat toimituskulut asiakkaalle.

Kaupan purkaminen on mahdollista vain, jos virheen korjaaminen ei onnistu tai toimittaja ei pysty toimittamaan korvaavaa tuotetta tilalle. Mikäli kyseessä on kaupan purku, Toimittaja palauttaa tuotteen hinnan, alkuperäiset toimituskulut sekä palautuksesta tulleet toimituskulut asiakkaalle.

7 Erimielisyyksien ratkaiseminen

Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan neuvottelemalla välittömästi niiden synnyttyä. Asiakkaalla on oikeus viedä riitaisuus myös kuluttajariitalautakunnan tai sen käräjäoikeuden ratkaistavaksi, jonka tuomiopiirissä asiakkaalla on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka.

 

Fonttikoko-+=
0
    0
    Ostoskori
    Ostoskorisi on tyhjäPalaa kauppaan