Usein kysyttyä

Täältä löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin Awario-palvelusta. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme, autamme mielellämme.

Tuote

Awario-palvelu on tarkoitettu sydämen rytmihäiriöiden tunnistamiseen ja seurantaan. Awario -palvelu koostuu seuraavista osista:

  1. Awario-mittalaitteesta
  2. Awario-älypuhelinsovelluksesta
  3. Awario-analyysipalvelusta

Awario-älypuhelinsovellus oheislaitteineen on CE-merkitty lääkintälaite, jolla voidaan säännöllisesti seurata sydämen rytmejä. Mittauksista saadaan EKG-käyrä, jonka avulla lääkäri voi tehdä rytmihäiriödiagnoosin. Sovelluksen avulla voidaan löytää eteisvärinä, korkea ja matala leposyke sekä kammiolisälyönnit. Laite soveltuu sekä yksityiskäyttöön että perusterveydenhuollon ammattilaisille.

Awario-palvelun avulla mitataan sydämen rytmiä ja sitä kautta tunnistetaan sydämen rytmihäiriöitä. Palvelu tunnistaa neljä rytmihäiriötä: eteisvärinän, lisälyönnit, korkean leposykkeen ja matalan leposykkeen.

Awario-mittalaitteen sisällä olevan pariston vaihtamisen ohjeet löytyvät tuotteen mukana tulleista käyttöohjeista.

Awario-mittalaitteen paristot kestävät noin kaksi vuotta, jos mittauksia tehdään neljästi viikossa. Paristot on vaihdettava, jos laite lakkaa toimimasta tai jos sovellus ilmoittaa pariston loppumisesta.

Awario-mittalaitteet voidaan laittaa sähkölaitteiden keräyspisteisiin. Awario-mittalaitteen sisällä olevan pariston voi laittaa paristonkeräykseen.

Tämä on mahdollista. Vastaavassa tapauksessa olkaa yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@heart2save.com tai puhelimitse +358 44 984 0576 (ma–pe klo 9–15).

Awario-palvelu ja sen osat on kokonaan suunniteltu ja valmistettu Suomessa.

Awario-palvelu on kliinisesti testattu. Tieteellisten tutkimusten perusteella on osoitettu rytmihäiriöiden tunnistustarkkuuden olevan yli 95% verrattuna kardiologin Holter-tutkimuksesta tekemään rytmihäiriödiagnoosiin.

Käyttö

Henkilö- ja maksukorttitietojen luovuttaminen on välttämätöntä ostotapahtuman yhteydessä. Maksukorttitietoja ei tarvitse luovuttaa, jos maksatte tilauksen verkkopankin kautta tai laskulla.

Awario-sovelluksen voi ladata uudelle puhelimelle sen sovelluskaupasta. Sovellukseen kirjaudutaan samoilla tunnuksilla kuin aiemmin. Awario-sovelluksen voi poistaa vanhasta puhelimesta, kun sitä ei enää käytetä.

Mittalaitetta ei tarvitse kalibroida, mutta sovellus pitää päivittää säännöllisin väliajoin. Sovellus antaa ilmoituksen, kun se tulee päivittää.

Tuotteen mukana tulleesta käyttöohjeesta löydätte neuvoja mittauksen oikeasta suoritustavasta sekä neuvoja ongelmatilanteisiin. Jos ongelmat eivät ratkea käyttöohjeen neuvojen avulla, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@heart2save.com tai puhelimitse +358 44 984 0576 (ma–pe klo 9–15).

Awario-palvelu ei ole tarkoitettu sydäntahdistimen syketaajuuden seurantaan, mutta se ei vaikuta haitallisesti tahdistimen toimintaan.

Sovelluksen päivittäminen tapahtuu sovelluskaupassa tai sovelluksessa käyttäjän toimesta. Ongelmatilanteissa ota yhteys asiakaspalveluumme joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@heart2save.com tai puhelimitse +358 44 984 0576 (ma–pe klo 9–15).

Ostaminen

Tällä hetkellä palvelua voidaan ostaa Awarion omasta verkkokaupasta ja valtuutetuilta jälleenmyyjiltä. Jos olet terveydenhuollon ammattilainen tai yrityksen edustaja, ota yhteys asiakaspalveluumme joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@heart2save.com tai puhelimitse +358 44 984 0576 (ma–pe klo 9–15).

Uuden salasanan voitte tilata Awario-verkkokaupassa olevasta linkistä kirjautumisessa käyttämäänne sähköpostiin.

Tuotteella on yhden (1) vuoden takuu, joka astuu voimaan ostopäivänä. Takuun ollessa voimassa Heart2Save Oy korjaa tai vaihtaa viallisen tuotteen kuluitta. Lisätietoja löytyy pakkauksen mukana tulleesta käyttöohjeesta. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@heart2save.com tai puhelimitse +358 44 984 0576 (ma–pe klo 9–15).

Ottakaa aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@heart2save.com tai puhelimitse +358 44 984 0576 (ma–pe klo 9–15), jotta voimme ohjata teitä oikein palautuksen onnistumiseksi. Asiakkaalla on aina Kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden mukainen peruutusoikeus etämyynnissä, kuten verkkokauppaostoksissa tai puhelinmyynnissä. Lisätietoja voitte lukea verkkokauppamme Tilaus- ja toimitusehdoista.

Ottakaa aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@heart2save.com tai soittamalla numeroon +358 44 984 0576 (ma–pe klo 9–15), jotta voimme ohjata teitä oikein palautuksen onnistumiseksi. Jos mittalaite on viallinen, täyttäkää palautuslomake ja toimittakaa se asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai postitse.

Fonttikoko-+=
0
    0
    Ostoskori
    Ostoskorisi on tyhjäPalaa kauppaan